Eurocash umacnia pozycję na trudnym rynku
Rynek FMCG w Polsce w 2024 r. wzrósł o jedynie 3,9%, przy inflacji na poziomie 3,6% i słabych wskaźnikach optymizmu konsumenckiego.
Segment hurtowy, w którym działa Grupa Eurocash, skurczył się o 2,7%, podczas gdy przychody Grupy spadły jedynie o 0,7%.
Eurocash skutecznie zwiększa udziały na swoim rynku, osiągając 32,2 mld zł przychodów ze sprzedaży. Marża na sprzedaży wyniosła 13,4%, co oznacza 0,2% spadku. Zysk netto wyniósł 3,8 mln zł.
Po zakończeniu procesu integracji, w 2025 r. Grupa skoncentruje się na ekspansji sieci franczyzowych oraz poprawie konkurencyjności i lojalności klientów. • Frisco wykazuje mocną dynamikę sprzedażową i konsekwentnie pozyskuje nowych klientów we wszystkich lokalizacjach w których operuje Rynek FMCG w Polsce w 2024 r. wzrósł o jedynie 3,9%, przy inflacji na poziomie 3,6% i słabych wskaźnikach optymizmu konsumenckiego.
Segment hurtowy, w którym działa Grupa Eurocash, skurczył się o 2,7%, podczas gdy przychody Grupy spadły jedynie o 0,7%.
Eurocash skutecznie zwiększa udziały na swoim rynku, osiągając 32,2 mld zł przychodów ze sprzedaży.
Marża na sprzedaży wyniosła 13,4%, co oznacza 0,2% spadku. Zysk netto wyniósł 3,8 mln zł.
Po zakończeniu procesu integracji, w 2025 r. Grupa skoncentruje się na ekspansji sieci franczyzowych oraz poprawie konkurencyjności i lojalności klientów.
Frisco wykazuje mocną dynamikę sprzedażową i konsekwentnie pozyskuje nowych klientów we wszystkich lokalizacjach w których operuje.
Czytaj więcej