Narzędzia technologiczne

Grupa Eurocash to nie tylko wiodący hurtowy dystrybutor produktów FMCG. Jesteśmy także partnerem dla lokalnych sklepów w zakresie technologicznym. Dostarczamy nowoczesne i intuicyjne rozwiązania, które znacznie upraszczają i usprawniają codzienne zarządzenie detaliczną placówką handlową.

Jesteśmy partnerem technologicznym lokalnych sklepów

Wiemy, że digitalizacja to przyszłość handlu i dlatego stawiamy na nieustanny rozwój oferowanych przez nas narzędzi cyfryzujących lokalne sklepy.

Tworzymy narzędzia ułatwiające zaopatrzenie i zarządzanie sklepem detalicznym. Tak, by optymalizować procesy, czas, koszty.

Korzystając z naszych rozwiązań, przedsiębiorca zyskuje czas na to, co najważniejsze - rozwijanie swojego biznesu i budowanie wyjątkowych relacji z klientami sklepu.

eurocash.pl

Platforma, która umożliwia przedsiębiorcom prowadzącym lokalne sklepy w całej Polsce szybkie i wygodne zamawianie produktów. Z eurocash.pl można korzystać w wersji na komputer oraz w formie aplikacji mobilnej.

Z narzędzia korzystają klienci Eurocash Dystrybucja, Eurocash Cash&Carry, Eurocash Serwis i Eurocash Gastronomia. Dzięki temu mogą w łatwy i szybki sposób zaopatrywać się w asortyment dostępny w tych jednostkach biznesowych. Platforma pozwala także na zaopatrzenie sklepu w produkty spożywcze, alkoholowe, produkty przykasowe oraz lekarstwa OTC.

eurocash.pl dla

Szeroki asortyment z dostawą

ponad 11 tysięcy produktów w ofercie

platforma dostępna w wersji online, mobile i pulpit

szybkie i łatwe zamawianie

promocje personalizowane – dopasowane do potrzeb sklepu

funkcje wspierające zarządzanie sklepem m.in. reklamacje i śledzenie ich statusu online lub informacje o czasie dostawy

informacje w sekcji Wiem Więcej – zmiany prawne dla handlu, zarządzanie personelem, nowości rynkowe

Szeroki asortyment z dostawą

ponad 11 tysięcy produktów w ofercie

platforma dostępna w wersji online, mobile i pulpit

szybkie i łatwe zamawianie

promocje personalizowane – dopasowane do potrzeb sklepu

funkcje wspierające zarządzanie sklepem m.in. reklamacje i śledzenie ich statusu online lub informacje o czasie dostawy

informacje w sekcji Wiem Więcej – zmiany prawne dla handlu, zarządzanie personelem, nowości rynkowe

Zakupy w hurtowni Eurocash Cash&Carry

dostęp do bogatego asortymentu dla sklepów i lokali gastronomicznych

tysiące dodatkowych produktów dostępnych w aplikacji w usłudze oferta Zamów i odbierz

nowoczesna aplikacja mobilna z dodatkowymi promocjami - Kupony, Okazje na dziś i jutro - tylko w aplikacji

opcja samoobsługi podczas zakupów w aplikacji - przeskocz kolejkę i oszczędzaj cenny czas

sekcja Mój biznes w aplikacji zawiera indywidualne, obroty i cele

tysiące dodatkowych produktów dostępnych w aplikacji w usłudze oferta Zamów i odbierz

Artykuły tytoniowe i przykasowe

dostęp do szerokiej oferty wyrobów tytoniowych i produktów strefy przykasowej

atrakcyjne promocje dopasowane do potrzeb klientów

interaktywne gazetki z możliwością dodania produktów od razu do koszyka

liczne funkcjonalności wspierające codzienną pracę, np. intuicyjna wyszukiwarka uwzględniająca nazwy potoczne produktów

wygodna aplikacja mobilna z wyszukiwarką głosową i szybkim skanerem produktowym

Sprawdzony dystrybutor w segmencie HoReCa

wysoka konkurencyjność cenowa i najwyższe standardy jakości w dystrybucji

wykwalifikowany i doświadczony zespół dostępny każdego dnia

koncepty i rozwiązania – wspólne projektowanie oferty z klientem

atrakcyjne programy wsparcia sprzedaży

5 centrów dystrybucyjnych, 500 marek, 2 500 produktów

Innowacyjna Platforma
Handlu (IPH)

IPH to platforma wspierająca rozwój niezależnych sklepów. Pakiet narzędzi oferowanych przez IPH pomaga m.in. usprawnić sprzedaż, zwiększyć konkurencyjność biznesu oraz lepiej poznać klientów. IPH oferuje przedsiębiorcom dostęp do narzędzi takich jak:

EuroPlatform: nowoczesny i profesjonalny system do wdrażania oferty komercyjnej sieci. Łączy szereg funkcjonalności, które usprawnią politykę promocyjną w sklepie. Użytkownik w intuicyjny sposób implementuje atrakcyjne promocje organizowane bezpośrednio przez Organizatora Sieci. Do tego w szybki sposób generuje cenówki i plakaty. Dzięki wyjątkowej ofercie promocyjnej sieci dostępnej na platformie sklep może zwiększyć lojalność swoich klientów i przyciągnąć nowych. Właściciel sklepu otrzymuje także czytelne raporty, dzięki którym może weryfikować skuteczność swoich akcji promocyjnych.

Aplikacja Moje Sklepy: aplikacja dostępna w sieciach ABC, Groszek i Euro Sklep, dzięki której Konsumenci  mają dostęp do bieżącej oferty swojego ulubionego sklepu. Użytkownicy korzystający z tego rozwiązania otrzymują atrakcyjne promocje dedykowane jedynie użytkownikom aplikacji – widoczne tylko po okazaniu karty lojalnościowej. Aplikacja Moje Sklepy umożliwia również tworzenie list zakupowych i przeglądanie gazetek sieci. Dla właścicieli sklepów to nowoczesny kanał komunikacji z dotychczasowymi klientami i szansa na przyciągnięcie tych nowych.

Analityka: produkty, które wprowadzają nową jakość analiz i odpowiadają na pytania, jak prowadzić biznes na rynku niezależnym. Dzięki wypracowanym narzędziom analitycznym zarówno producenci, jak i organizatorzy sieci mogą podejmować przemyślane decyzje biznesowe oparte na rzetelnej analizie danych. Raporty pomagają wypracować efektywny model współpracy, którego beneficjentami są również franczyzobiorcy oraz konsumenci.