FAQ

Masz pytanie? Poniżej rozwiewamy najczęstsze wątpliwości!

1.

Jak rozpocząć współpracę franczyzową lub partnerską z Grupą Eurocash?

By rozpocząć współpracę franczyzowa lub partnerską z Grupą Eurocash, skontaktuj się z nami poprzez formularz dostępny pod linkiem. W formularzu wybierz, w ramach jakiej sieci interesuje Cię nawiązanie współpracy i opisz, co chcesz wiedzieć. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią jak najszybciej!

2.

Jakie warunki musi spełniać placówka handlowa, aby mogła dołączyć do sieci franczyzowej lub partnerskiej?

Warunki i wymogi, jakie powinna spełniać placówka handlowa, zależą od rodzaju współpracy i wybranej sieci. Sprawdź, czy Twój sklep spełnia wymagania – skontaktuj się z siecią, która Cię interesuje, poprzez formularz kontaktowy.

3.

Jak zostać klientem hurtowni Eurocash Cash&Carry?

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu spożywczego, spożywczo-chemicznego, chemicznego lub monopolowego, wystarczy, że zgłosisz się do najbliższej hurtowni Eurocash Cash&Carry z następującymi dokumentami: NIP, REGON, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie na sprzedaż alkoholu i opłata, odpowiednie PKD.

4.

Nie prowadzę działalności handlowej, czy mogę być klientem Eurocash Cash&Carry?

Hurtownie Eurocash Cash&Carry dostarczają produkty do placówek handlowych w całej Polsce. Jako osoba prywatna nie można złożyć w nich zamówienia.

5.

Nie jestem klientem Grupy Eurocash, czy mogę korzystać z oferty Akademii Umiejętności Eurocash?

Oferta Akademii Umiejętności Eurocash skierowana jest wyłącznie do właścicieli oraz pracowników sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash w ramach sieci franczyzowych lub partnerskich.

6.

Nie jestem klientem Grupy Eurocash, czy mogę korzystać z narzędzi Innowacyjnej Platformy Handlu?

Innowacyjna Platforma Handlu to zintegrowany system do zarządzania sklepem dostępny wyłącznie dla sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash. Zachęcamy do nawiązania współpracy z Grupą i korzystania z IPH!

7.

Czy mogę zwrócić towar zamówiony na platformie eurocash.pl lub w hurtowni Eurocash Cash&Carry?

Jeśli produkt, który zamówiłeś na platformie eurocash.pl lub w hurtowni Eurocash Cash&Carry okaże się uszkodzony lub zniszczony, masz możliwość dokonania zwrotu.

8.

Czy mogę złożyć zamówienie z adresem dostawy poza granice Polski?

Grupa Eurocash jest dystrybutorem produktów FMCG na terenie Polski i nie dostarcza zamówień za granicę.

9.

Czy z eurocash.pl mogę zamawiać produkty dla gastronomii?

Tak, oferta platformy eurocash.pl skierowana jest zarówno do sklepów detalicznych, jak i placówek gastronomicznych.

10.

Czy z Frisco.pl mogę zamawiać produkty do sklepu lub gastronomii?

Frisco.pl to jeden z największych supermarketów online w Polsce skierowany do klienta prywatnego. W kwestii oferty dla gastronomii zapraszamy do zamawiania produktów na eurocash.pl oraz kontaktu z Eurocash Gastronomia.

11.

Czy marki własne Grupy Eurocash (Tula, Kanka) dostępne są w powszechnej dystrybucji?

Tak, Tula i Kanka to marki własne dostępne dla wszystkich klientów korzystających z usług hurtowni Eurocash Cash&Carry.

12.

Jestem producentem i chciałbym sprzedawać swoje produkty w hurtowniach Grupy Eurocash. Czy istnieje taka możliwość?

Tak. Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz dostępny pod linkiem