04.10.2018 12:00

Akademia Umiejętności Eurocash z certyfikatem ISO

Akademia Umiejętności Eurocash otrzymała certyfikat ISO „Realizacja usług szkoleniowo-rozwojowych oraz doradczych za pośrednictwem platformy edukacyjnej, konferencji, warsztatów, kursów oraz seminariów”. Uroczyste wręczenie certyfikatu miało miejsce w Łodzi podczas Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu – wydarzenia, które zgromadziło blisko 5 tysięcy przedsiębiorców prowadzących małoformatowe sklepy detaliczne oraz ich pracowników.

Akademia Umiejętności Eurocash to pierwszy w Polsce kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji, skierowany do właścicieli i pracowników sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash: abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek oraz Lewiatan. Wśród korzyści płynących z posiadania certyfikatu są m.in. możliwości porównania funkcjonowania Akademii z innym firmami w oparciu o wspólny standard. To także zwiększenie wiarygodności na krajowym i zagranicznym rynku szkoleniowym oraz zapewnienie ciągłości działania organizacji edukacyjnej.

– Dla wszystkich uczestników ISO wiąże się z pewnością, że Akademia Umiejętności Eurocash ciągle doskonali swoje procesy nauczania, przez co zapewnia dostęp do wiedzy na najwyższym poziomie – komentuje Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash.

Przyznanie certyfikatu jakości zostało poprzedzone szczegółowym audytem sprawdzającym stopień wdrożenia systemu zarządzania jakością, który został przeprowadzony w ostatnich dniach sierpnia br. przez DEKRA Certification Sp. z o.o. Zbadano, czy Akademia Umiejętności Eurocash spełnia wymagania normy ISO 29990:2010. To standard dedykowany wyłącznie usługom edukacyjnym dla nieformalnego kształcenia i szkoleń. Audytorzy sprawdzali zarówno oferowane przez Akademię programy szkoleniowe, jak i kompetencje trenerów prowadzących zajęcia. Proces weryfikacji objął również sposób organizacji szkoleń, kursów i warsztatów.

– Ważnym elementem audytu była również weryfikacja sposobu oceniania wiedzy uczących się i ich poziom satysfakcji z udziału w szkoleniach. Opinie uczestników są dla nas bardzo istotne, ponieważ pozwalają doskonalić formuły zajęć, a także zdefiniować potrzeby kierunków kształcenia. Staramy się dostarczać wiedzę i wspierać rozwój naszych klientów i ich pracowników dokładnie w takim zakresie, jakiego potrzebują. W ten sposób realizujemy też misję i nadrzędny cel Grupy Eurocash, czyli zapewnienie konkurencyjności polskim niezależnym sklepom detalicznym – dodaje Agata Wrzecionowska-Dzierba.

Certyfikat przyznawany jest na trzy lata – w tym okresie co roku Akademia Umiejętności Eurocash będzie przechodzić audyt z zakresu skuteczności systemu zarządzania jakością.

 

 

 

 

 

 

 

***

 

Akademia Umiejętności Eurocash to największy w Polsce kompleksowy program edukacyjno-szkoleniowy wspierający polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash. W jej ramach właściciele i pracownicy sklepów mają dostęp do nowoczesnej platformy e-learningowej, warsztatów szkoleniowych i konferencji, dzięki którym mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu pracy i zarządzania sklepem spożywczym w oparciu o zmieniające się trendy konsumenckie.

 

Tylko w okresie od września 2017 r. do sierpnia 2018 r. w konferencjach i warsztatach Akademii wzięło udział łącznie 18 000 właścicieli i pracowników sklepów, a 14 000 osób skorzystało z platformy edukacyjnej.

 

Wśród inicjatyw Akademii było ponadto uruchomienie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem detalicznym we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie.

 

Więcej informacji: www.akademiaeurocash.com.pl

               
                   

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają niemal 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

           

Podobne artykuły

Eurocash umacnia pozycję na trudnym rynku
Rynek FMCG w Polsce w 2024 r. wzrósł o jedynie 3,9%, przy inflacji na poziomie 3,6% i słabych wskaźnikach optymizmu konsumenckiego. Segment hurtowy, w którym działa Grupa Eurocash, skurczył się o 2,7%, podczas gdy przychody Grupy spadły jedynie o 0,7%. Eurocash skutecznie zwiększa udziały na swoim rynku, osiągając 32,2 mld zł przychodów ze sprzedaży. Marża na sprzedaży wyniosła 13,4%, co oznacza 0,2% spadku. Zysk netto wyniósł 3,8 mln zł. Po zakończeniu procesu integracji, w 2025 r. Grupa skoncentruje się na ekspansji sieci franczyzowych oraz poprawie konkurencyjności i lojalności klientów. • Frisco wykazuje mocną dynamikę sprzedażową i konsekwentnie pozyskuje nowych klientów we wszystkich lokalizacjach w których operuje Rynek FMCG w Polsce w 2024 r. wzrósł o jedynie 3,9%, przy inflacji na poziomie 3,6% i słabych wskaźnikach optymizmu konsumenckiego. Segment hurtowy, w którym działa Grupa Eurocash, skurczył się o 2,7%, podczas gdy przychody Grupy spadły jedynie o 0,7%. Eurocash skutecznie zwiększa udziały na swoim rynku, osiągając 32,2 mld zł przychodów ze sprzedaży. Marża na sprzedaży wyniosła 13,4%, co oznacza 0,2% spadku. Zysk netto wyniósł 3,8 mln zł. Po zakończeniu procesu integracji, w 2025 r. Grupa skoncentruje się na ekspansji sieci franczyzowych oraz poprawie konkurencyjności i lojalności klientów. Frisco wykazuje mocną dynamikę sprzedażową i konsekwentnie pozyskuje nowych klientów we wszystkich lokalizacjach w których operuje.