06-04-2020

6/4/2020

ABC na kołach w czasie pandemii dojeżdża do nowych Klientów

ABCna kołach to sieć wygodnych, ogólnospożywczych sklepów mobilnych, które regularnie odwiedzają Klientów w najmniejszych miejscowościach, gdzie przeważnie brakuje sklepów stacjonarnych. To również innowacyjny koncept biznesowy dedykowany każdemu, kto chce zarabiać prowadząc biznes mający pozytywny wpływ na rozwój własnego regionu i poprawę jakości życia jego mieszkańców.

Od samego początku misją abc na kołach jest pomaganie Klientom z odległych miejscowości w zaspokajaniu swoich codziennych, podstawowych potrzeb zakupowych. W obecnej sytuacji zagrożenia zakażenia koronawirusem oraz wprowadzeniem ograniczenia swobody przemieszczania się do niezbędnego minimum, dokonywanie zakupów w sklepie na kołach jest często jedyną bezpieczną opcją dla jeszcze większej ilości osób. Wychodząc na przeciw potrzebom społeczeństwa abc na kołach uruchomiło infolinię dla  Klientów. Osoby zainteresowane mogą zadzwonić pod numer +48 502004320 lub wysłać e-mail na adres kontakt@abcnakolach.pl. Osoba dzwoniąca dowie się, czy mobilne markety spożywcze abc na kołach są w stanie dotrzeć do jej okolicy. Warto podkreślić, że abc na kołach działa aktualnie w 7 województwach: lubelskim, mazowieckim, świętokrzyskim, małopolskim, łódzkim, podkarpackim i śląskim.

Infolinia została otworzona 20 marca 2020 roku.. Osoba dedykowana z zespołu abc na kołach odbiera telefony i łączy je z lokalizacjami naszych stu mobilnych sklepów. Następnie kontakt telefoniczny do konkretnego Agenta przekazywany jest osobie dzwoniącej. Osoby prowadzące mobilne sklepy spożywcze mają stałych Klientów i wyznaczone trasy przejazdu, na których dokonują sprzedaży, dlatego ich zmiana wymaga każdorazowej decyzji Agenta. Oczywiście wszyscy robią, co mogą, by dotrzeć wszędzie tam, gdzie jesteśmy potrzebni.

Infolinia została otworzona, ponieważ wraz z całym zespołem zauważyliśmy rosnącą potrzebę dokonywania zakupów przez Klientów bez zbędnego przemieszczania się. Tę potrzebę jesteśmy w stanie zaspokoić naszymi mobilnymi sklepami. W obecnej sytuacji jeszcze więcej osób starszych i schorowanych, a także rodzin mieszkających w małych miejscowościach czy osób niepełnosprawnych zostało odciętych od możliwości zrobienia zakupów spożywczych . Prawda jest taka, że dostarczamy im nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale i poczucie bezpieczeństwa, że nie zostali z tym problemem sami. Cały nasz proces sprzedaży odbywa się w sposób bezpieczny dla obu stron - zarówno dla kierowcy jak i Klienta. Wdrożyliśmy wszystkie środki ostrożności, aby proces zakupowy odbywał się na najwyższym poziomie. Cały zespół dwoi się i troi aby w tej trudnej sytuacji dostarczyć produkty pierwszej potrzeby do wszystkich, którzy tego potrzebują – mówi Klaudia Rudewicz, Kierownik Projektu abc na kołach.

Warto podkreślić, że przemieszczanie się w celu dokonania zakupów w sklepach stacjonarnych jest teraz znacznie utrudnione, a osobom starszym oraz z grupy podwyższonego ryzyka wręcz niezalecane. Z tego powodu handel mobilny jest rozsądnym, bezpiecznym, a zarazem wygodnym rozwiązaniem. Zminimalizowane są kontakty z innymi ludźmi, więc unikamy tłumów i długich kolejek gdzie najłatwiej o zarażenie. Unikamy również dotykania powierzchni płaskich, klamek do drzwi i wykładania towaru na taśmę. Warto podkreślić , że zakupy dokonujemy na otwartej przestrzeni z zachowaniem odpowiedniej odległości, co przekłada się na bezpieczeństwo Kierowcy oraz Klienta.

Jeśli znacie osobę, która może potrzebować pomocy abc na kołach – bardzo prosimy o przekazanie jej numeru telefonu +48 502004320.

       

Podobne artykuły